Спеціальність: 075. Маркетинг

Освітня програма: Маркетинг та бізнес аналітика

МАРКЕТОЛОГ - це фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування і розвиток організації в конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і організації

ЄВІ, ЄФВВ, фахові іспити

Бюджет/контракт

ЄВІ тест загальної навчальної компетентності (К1=0,2)
ЄВІ іноземна мова (К1=0,2)
ЄФВВ предметний тест з з управління та адміністрування (К1=0,6)
Конкурсний бал (КБ) = (К1×П1+К2×П2+К3×П3)/(К1+К2+К3)

Що я буду вивчати?

Основні дисципліни, які складають професійну підготовку

  • Ринкові дослідження та стратегічний аналіз;
  • Система управління маркетингом на підприємстві;
  • Бізнес-аналітика та моделювання бізнес-процесів;
  • Digital-аналітика та Web-аналітика;
  • Продуктова аналітика;
  • Медіапланування;
  • Рекламний менеджмент;
  • Бізнес-планування стартап-проєктів;
  • Маркетинговий бізнес-консалтинг.

Основні задачі, які зможе вирішувати випускник в майбутньому

  • Пошук та сегментація цільової аудиторії;
  • Вивчення конкурентів, дослідження ринку, розробка маркетингової стратегії;
  • Аналіз потреб аудиторії та ринку, відслідковування динаміки попиту та поточні тренди;
  • Планування рекламних компаній;
  • Просування товарів та послуг на ринок з метою збільшення прибутку компанії;
  • Розповсюдження товарів та послуг;
  • Розробка стратегії управління відносин з клієнтами;
  • Формування механізму збору даних для планування та проведення рекламної діяльності.

Де я зможу працювати?

Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання

  • Директор з маркетингу;
  • Начальник відділу збуту (маркетингу);
  • Начальник відділу (з реклами, зв'язків з громадськістю);
  • Менеджер (управитель) з маркетингу;
  • Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог);
  • Рекламіст;
  • Керуючий рекламним агентством та агентством нерухомості;
  • Науковий співробітник.

Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання

  • працевлаштування на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), у яких випускники працюють як керівники або виконавці маркетингових служб;
  • органи державного та муніципального управління;
  • структури, у яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу;
  • науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням маркетингових проблем;
  • установи системи вищої освіти.

Інформаційні матеріали по спеціалізації

Відеоконтент зі спеціальності

Буклет зі спеціальності

?>
вверх